Grå-silvrigt effektgarn Flashdance 10 rullar, hel ask

Obs! Garnet är sålt! Om du suktar efter andra garn att sticka med, gå till http://snipurl.com/billigt_garn, eller prenumerera på ezinet [Billigt garn mm] för gratis stickbeskrivningar, garntävlingar och fynd.

Letar du efter ett läckert silvrigt garn som passar till ränder, kanter, utfyllnad? Testa glansiga Flashdance!

OBS! Bilden kan *inte* göra nyansen rättvisa. Det är är en grå silverglänsande ton, utan att vara metallic. Snygg! Officiellt heter färgen 516.

Det här coola garnet passar både till virkning och stickning (3 eller 3.5 mm), och du kan förstås virka något läckert *enbart* i Flashdance, men riktigt coolt och effektfullt blir det när du blandar det med något.

Materialet är acetat, och varje rulle innehåller 91 meter.

Acetat är lättsmält, så du bör handtvätta plagget eller prylen du pysslar fram med det här

Du kan bli medveten om vilket fynd du gör när du lägger ett bud på det här garnet, för nu har du hittat 10 hela rullar i ask i detta grått silverglänsande garn.

Hela asken väger 290 gram.

Obs! De här mysiga rullarna är redan sålda. Om du vill göra nya garn-fynd för att riktigt kunna gå loss på de de gratis virkbeskrivningar du har hittat på nätet, gå till http://snipurl.com/billigt_garn, eller prenumerera gratis på ezinet [Billigt garn mm] för gratis virkbeskrivningar, garntävlingar och fynd.